Biotehniški center Naklo – Srednja šola Strahinj, 6. oktober 2017
|
| |
8.00–9.00 9.00–11.00 11.15–12.30
| Prijava udeležencev – pritličje Biotehniškega centra Naklo Predstavitve referatov po sekcijah (1. del) Plenarni del konference – predavalnica, 2. nadstropje: kratek kulturni program: dijaki Biotehniškega centra Naklo – Srednja šola pozdrav udeležencem: Sandra Žvagen, Biotehniški center Naklo – Srednja šola uvodni nagovori: Andreja Ahčin, Biotehniški center Naklo – Srednja šola predstavnik Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport Marko Mravlja, župan občine Naklo Plenarno predavanje: Radovan Radetić, Zavod Aleksandra
|
|
12.30–14.00 | Kosilo – jedilnica Biotehniškega centra Naklo |
|
14.00–16.30 | Predstavitve referatov po sekcijah (2. del) |
|
16.45–17.30 | Sklepni del konference | |
od 17.30 dalje | Mreženje sodelujočih z družabnim srečanjem – jedilnica Biotehniškega centra Naklo |
Program mednarodne konference 4. festivala KO UČIM, GRADIM, Biotehniški center Naklo – Srednja šola
| |
Predstavitve referatov po sekcijah (1. del): 9.00–11.00 | |
Medpredmetno sodelovanje |
skupina A: 1. nadstropje, učilnica št. 10, moderatorka: Meta Vovk
Eva Gašperlin in Urša Petrič: Naravoslovje v gimnaziji: izziv, ne ovira!, Gimnazija Kranj Barbara Jelenc: Soča, Osnovna šola Škofja Loka - Mesto Andreja Prezelj: Naravoslovni dan v Zelencih in Planici, Osnovna šola Koroška Bela Jesenice Maruša Korelc: Matematika – pomemben pripomoček dobremu slaščičarju, Biotehniški center Naklo – Srednja šola mag. Matej Erjavec: Varstvo okolja skozi medpredmetne povezave, Gimnazija Jesenice Uroš Božanić, Jano Sič, Miodrag Petrićević: Upotreba meda u kuvarstvu i na časovima fizičkog vaspitanja, Poljoprivredna škola Vršac, Srbija Teja Škrjanec: Napovejmo vreme, Osnovna šola Davorina Jenka Cerklje na Gorenjskem Tina Petkovšek in Sara Zavec: Medpredmetno povezovanje – primer timske ure na srednji strokovni šoli: priprava preiskovanca na odvzem krvi, Srednja šola za farmacijo, kozmetiko in zdravstvo Ljubljana
|
Delo z otroki in najstniki s posebnimi potrebami,
Svetovalno delo |
skupina B: 1. nadstropje, učilnica št. 3, moderatorka: Tadeja Fričovsky
Saša Gorenc Košir: Program Gibi mal – učna in socialnopedagoška metoda dela z otroki in mladostniki z motnjami vedenja in čustvovanja, Vzgojni zavod Kranj Andreja Hafner Krek: Joga smeha v šoli, Osnovna šola Naklo Eva Divjak: Slaboviden otrok in otrok s sladkorno boleznijo v prvih razredih osnovne šole, Osnovna šola Gradec Anica Maček Intihar: Kako prisluhniti otrokom s posebnimi potrebami, Osnovna šola Log - Dragomer mag. Mateja Verdinek Žigon: Svetovalna služba v oddelku, Šolski center Ravne, Srednja šola Ravne Jana Brelih Humar: Učenčev akcijski cilj in Brain Gym®, Osnovna šola Jela Janežiča Erika Golob: Primeri dobre prakse poučevanja otrok z disleksijo, Osnovna šola Karla Destovnika Kajuha Željka Brumerček in Branka Dubravac: Prilagođeni i individualizirani programi za učenike s poteškoćama u učenju u Poljoprivrednoj i veterinarskoj školi Osijek iz Hrvatske, Hrvaška
skupina C: 1. nadstropje, učilnica št. 4, moderatorka: Monika Rant
Metoda Leban Dervišević: Štorklja Mici – več kot motivacija (sodelovanje bolnišničnih šol), Osnovna šola Ledina, Bolnišnični šolski oddelki Marta Zaplotnik: Otrok z motnjo pozornosti in hiperaktivnostjo v razredu, Osnovna šola Franceta Prešerna Kranj Kristina Frlic: Merske enote v gospodinjstvu, Biotehniški center Naklo – Srednja šola Andreja Dobnikar: Delo z otroki in najstniki s posebnimi potrebami in težave, s katerimi se je treba spoprijeti, Osnovna šola Brezovica pri Ljubljani Maja Hartman: Razumevanje in obravnava otrok s tiki – Tourettov sindrom, Srednja poklicna in strokovna šola Bežigrad - Ljubljana Adrijana Peterlin: Sprostitvene aktivnosti v šoli za zdrav in učinkovit razvoj otrok, Osnovna šola Franceta Prešerna Kranj Vesna Lukežič: Molk: ovira ali prednost (selektivni mutizem), Osnovna šola Polje Nives Laul: Povezovanje šole z zunanjimi ustanovami kot način preseganja predsodkov in načrtovanje poklicne poti, Gimnazija Celje - Center
|
Program mednarodne konference 4. festivala KO UČIM, GRADIM, Biotehniški center Naklo – Srednja šola | |
Predstavitve referatov po sekcijah (1. del): 9.00–11.00 | |
Izvedba programov v okviru izbirnih predmetov, interesnih dejavnosti oziroma obveznih izbirnih vsebin |
skupina D: 1. nadstropje, učilnica št. 5, moderatorka: Nada Šmid
Andreja Kosec: Šolsko novinarstvo kot prostor samouresničevanja, Osnovna šola Bistrica Petra Hrovat: Vesela šola – bogatenje učenčevih znanj, Osnovna šola Prežihovega Voranca Jesenice Mateja Zorko Pavšar: VI-TV, dijaška televizija s pozitivnimi sporočili, Šolski center Celje, Srednja šola za strojništvo, mehatroniko in medije Vita Bokal: Uporaba gledališča in ciljno naravnanih nalog pri poučevanju tujih jezikov, Osnovna šola Franceta Prešerna Kranj Simona Merljak: Kaj povezuje glasbeno umetnost, šport in slovenščino?, Osnovna šola Orehek Kranj Mirjam Mandelc: Dramske dejavnosti v 2. triletju, Osnovna šola Prežihovega Voranca Jesenice Simona Špolad: Impro discipline v osnovni šoli, Osnovna šola Stražišče Matejka Kljun: Interesne dejavnosti – vključevanje dijakov v novo socialno okolje?, Srednja šola tehniških strok Šiška
skupina E: 1. nadstropje, učilnica št. 8, moderatorka: Bernarda Božnar
Petja Pompe Kreže: Izbirne vsebine izbiramo, Osnovna šola Log - Dragomer Špela Jenko: Lego Mindstorms in RoboCup Junior Rescue Line, Osnovna šola Šenčur David Celar: Izvedba aktivnih športnih vikendov za dijake, Biotehniški center Naklo – Srednja šola Mateja Cvetko: Dejavnosti v naravi, Osnovna šola Prežihovega Voranca Jesenice Mateja Hafner: Ohranjanje dediščine, Osnovna šola Orehek Kranj Alenka Kuhar: Sončne ure, Osnovna šola Simona Jenka Smlednik Tanja Kozel: Interesna dejavnost: Eko vrt nas povezuje in oskrbuje, Osnovna šola A. T. Linharta Radovljica Gašper Markič: Naravoslovno-raziskovalni tabor Gimnazije Kranj, Gimnazija Kranj Nataša Šink: V šoli se želim naučiti …, Biotehniški center Naklo – Srednja šola
|
Delo z nadarjenimi
|
skupina F: 1. nadstropje, učilnica št. 12, moderatorka: Tatjana Šubic
Primož Kurent: Spodbuda kreativnosti v mladih talentih, Šolski center Kranj Marko Špolad: Motivacija pri delu z nadarjenimi, Gimnazija Škofja Loka Irena Rutar: Kemija je padla na glavo, Šolski center Nova Gorica, Gimnazija in zdravstvena šola Andreja Jagodic: Nadarjeni raziskujejo vesolje, Osnovna šola Šenčur Janez Galzinja: Vzmet, Gimnazija Škofja Loka mag. Aljoša Brlogar: Od povprečne vrednosti do konveksne funkcije
|
Program mednarodne konference 4. festivala KO UČIM, GRADIM, Biotehniški center Naklo – Srednja šola | |
Predstavitve referatov po sekcijah (1. del): 9.00–11.00 | |
Izmenjave dijakov in mednarodna sodelovanja ter Delovno mesto – učno okolje pri delodajalcu |
skupina G: 1. nadstropje, učilnica št. 11, moderatorka: Lea Avguštin
Irena Florjančič: Mednarodna izmenjava – izziv za dijake, učitelje in starše, Gimnazija Škofja Loka Veronika Gorjanc: Sodelovanje delodajalcev pri praktičnem izobraževanju dijakov, Biotehniški center Naklo – Srednja šola mag. Uršula Kastelic Vukadinovič: Mednarodna izmenjava s špansko šolo na Gimnaziji Jožeta Plečnika Ljubljana, Gimnazija Jožeta Plečnika Ljubljana Alenka Grmek: Usklajeno trženje: teorija in praksa, Šolski center Kranj, Višja strokovna šola Mojca Simončič: Znanje brez meja, Šolski center Novo mesto dr. Sabina Šegula: Delodajalci – naši partnerji v projektih, Biotehniški center Naklo Jana Kunčič: Različnost nas povezuje – mednarodna izmenjava učencev, Osnovna šola A. T. Linharta Radovljica Jože Korošec: Pomembna vloga organizatorjev praktičnega usposabljanja z delom med delodajalci in dijaki, Šolski center Ljubljana Maja Štempihar: Pomen komunikacije in evalvacije dela pri praktičnem pouku v bolnišnici, Srednja šola Jesenice
|
Inovativni pristopi k poučevanju |
skupina I: 1. nadstropje, učilnica št. 6, moderatorka: Jelka Čop
Tomaž Bojc: Praktična primera inovativnih učnih okolij, Center za izobraževanje, rehabilitacijo in usposabljanje Kamnik Tinka Bertoncelj: Razgibajmo možgančke s kratkimi gibalnimi pavzami, Osnovna šola Naklo Alen Pavšar: Uporaba navidezne resničnosti kot pripomočka pri pouku stroke, Šolski center Celje, Srednja šola za strojništvo, mehatroniko in medije Urška Kleč: Izkustveno učenje o ravneh proteinske strukture s sestavljanjem molekularnih modelov iz lego kock, Biotehniški center Naklo – Srednja šola Miha Povšič: Uporaba živali pri pouku za lažjo asimilacijo učencev tujcev v razred pri pouku biologije, Srednja šola Jesenice Nataša Svetina: Kemijsko popoldne z dijaki Gimnazije Želimlje na Fakulteti za kemijo in kemijsko tehnologijo v Ljubljani, Zavod sv. Frančiška Saleškega, Gimnazija Želimlje Meta Trček: Vključevanje učencev v organizacijo in izvedbo šolske prehrane, Osnovna šola Brezovica pri Ljubljani Tanja Blažič: Start-up vikend za učitelje, Šolski center Nova Gorica
Skupina J: 1. nadstropje, učilnica št. 14, moderatorka: dr. Michaela Zavašnik Arčnik
Marta Jenko: Vzgojno učenje – učenje za odraščanje, Šolski center Škofja Loka, Srednja šola za lesarstvo Mojca Fuchs Lukežič: Avtorska gledališka predstava učencev – izziv za učence in učitelje, Osnovna šola Marije Vere Kamnik Dimitrij Jeraj: Prispevek k ustvarjalni šoli: ustvarjalni krog in ustvarjalni profil, Šolski center Škofja Loka, Srednja šola za lesarstvo Ana Koračin: Ustvarjalnost drugače (Metode de Bona med srednješolci), Srednja frizerska šola Ljubljana Tatjana Žagar: Slovenščina in geštalt, Gimnazija Škofja Loka Gita Šmid: Spletni dnevnik pri pouku TJA, Osnovna šola Cvetka Golarja mag. Ana Tušek: Ko učim, gradim … znanje: Strategije za razvijanje bralno-pisalnih veščin pri angleščini, Osnovna šola Poljane Veronika Vizjak: Modeliranje timskega poučevanja španščine: razvijanje medkulturne zmožnosti z uporabo filma, Gimnazija Jožeta Plečnika Ljubljana |
Program mednarodne konference 4. festivala KO UČIM, GRADIM, Biotehniški center Naklo – Srednja šola | |
Predstavitve referatov po sekcijah (1. del): 9.00–11.00 | |
Inovativni pristopi k poučevanju |
skupina K: 1. nadstropje, učilnica št. 15, moderatorka: Andreja Lampič
Kristina Fürst: Od inovativnih pristopov poučevanja do učenčeve motiviranosti, Osnovna šola Danile Kumar Valerija Gavez: Igra in učenje v prvem razredu, Osnovna šola Ljudski vrt Ptuj Špela Čekada Zorn: Prešerno s Prešernom v osmem razredu osnovne šole, Osnovna šola Brezovica pri Ljubljani Bojana Krašovec: Likovno-ekološki dan, Osnovna šola Polje Mojca Logar: Frazemi – besede v prenesenem pomenu, Biotehniški center Naklo – Srednja šola Ksenija Pirih Tavčar: Slovenski kulturni praznik malo drugače, Osnovna šola Kašelj Petra Premrl: Ko v svet črk vstopi animacija, Osnovna šola Danila Lokarja Ajdovščina Kristina Strnad: Obravnava Tavčarjeve Visoške kronike v osnovni šoli, priprava na domače branje, Osnovna šola Škofja Loka - Mesto mag. Tina Preglau Ostrožnik: Noč v knjižnici ali kako motivirati otroke za Cankarjevo tekmovanje, Osnovna šola Venclja Perka Domžale |
Komunikacija v šoli
|
skupina L: 1. nadstropje, učilnica št. 16, moderatorka: Saša Grašič
Lidija Goljat Prelogar: Izzivi komuniciranja v šolah in vrtcih, Šola za ravnatelje Irena Lukić: Kakšen je dober učitelj?, Osnovna šola Spodnja Šiška Mojca Jošt: Stres pri učencih zaradi ocenjevanja znanja. Kako ga premagamo?, Osnovna šola Franceta Prešerna Kranj Marjeta Petek Ahačič: Coaching – razrednikov pomočnik, Gimnazija Škofja Loka Erika Vidrgar: Usvajanje bontona v komunikaciji in krepitev pozitivnih medosebnih odnosov pri učencih, Osnovna šola Prežihovega Voranca Jesenice PBN Andreja Ahčin, Herma Hartweger, Waltraud Stroj: Medsebojno učenje in sklepanje prijateljstva preko meja, Landwirtschaftliche Fachschule Drauhofen, Avstrija, Landwirtschaftliche Fachschule Ehrental, Avstrija, Biotehniški center Naklo – Srednja šola
|
Program mednarodne konference 4. festivala KO UČIM, GRADIM, Biotehniški center Naklo – Srednja šola | |
Predstavitve referatov po sekcijah (2. del): 14.00–16.30 | |
Medpredmetno sodelovanje |
skupina M: 1. nadstropje, učilnica št. 6, moderatorka: Nataša Šink
Jasmina Zalar: Domača volna – prenašanje znanj obdelave in predelave na mlajše generacije, Osnovna šola Tržič Renato Mahnič: Povezava strokovnih in splošnoizobraževalnih predmetov, Šolski center Novo mesto, Srednja elektro šola in tehniška gimnazija mag. Smiljana Adamič: Medpredmetno povezovanje kemije in informatike, Gimnazija Celje - Center Ana Kavčič in Polona Teran: Strokovni moduli se dopolnjujejo, Biotehniški center Naklo – Srednja šola Suzana Adžić in Jana Kunčič: Tvorno in pasivno pri slovenščini in angleščini, Osnovna šola A. T. Linharta Radovljica Alenka Luštrek: Pridobivanje znanja strokovnega besedišča v angleščini s samostojno uporabo informacijske in komunikacijske tehnologije, Šolski center Kranj, Srednja tehniška šola Roman Rehberger: Medpredmetno povezovanje vsebin računalništva in informatike z vsebinami stroke v različnih stopnjah in smereh strokovnega izobraževanja, Šolski center Kranj, Višja šola Karin Prodan: Načrtovanje oken in vrat v stanovanjski hiši, Srednja gradbena, geodetska in okoljevarstvena šola Ljubljana Anica Šaljaj: Medpredmetna povezava med fiziko in kemijo na primeru plinske enačbe in plinskih zakonov, Gimnazija Škofja Loka skupina N: 1. nadstropje, učilnica št. 5, moderatorka: Mojca Logar
Petra Korenjak Marčun: Z gledališčem kamišibaj povezujemo likovno snovanje in ruščino, Osnovna šola Naklo Špela Hribar Maglić: Medpredmetno povezovanje pri pouku angleščine v prvem triletju, Osnovna šola Gradec Vida Oranič: Vuč u vodo, Osnovna šola Tržič Petra Pugelj Peca: Izdelava stripa – možnost za realizacijo medpredmetnih povezav pri pouku slovenščine ter likovne umetnosti v 4. razredu osnovne šole, Osnovna šola Danile Kumar Karmen Petrovčič: Znanilci pomladi, Osnovna šola Toneta Čufarja Jesenice Katarina Tadić: Škatla, škatlica – medpredmetno povezovanje z gospodinjstvom kot pomoč pri ocenjevanju znanja pri tehniki, Osnovna šola Davorina Jenka Cerklje na Gorenjskem Tina Šetina: Medpredmetno sodelovanje ali kreativna dramska igra nastane v sodelovanju s šolskim orkestrom in tehničnim predmetom, Osnovna šola Alojzija Šuštarja Mojca Kavčič: Medpredmetno ocenjevanje pri slovenščini, Osnovna šola Koroška Bela Jesenice Petra Berčič: Geografsko obarvan kulturni dan, Osnovna šola Josipa Vandota Kranjska Gora
|
Delo z otroki in najstniki s posebnimi potrebami,
Svetovalno delo |
skupina O: 1. nadstropje, učilnica št. 8, moderatorka: Tadeja Fričovsky
Dunja Geršak: Praćenje i vrednovanje učenika s teškoćama u srednjoj strukovnoj školi, Gospodarska škola Čakovec, Hrvaška dr. Tatjana Pretnar: Stališča slovenskih in slovaških učiteljev do otrok s posebnimi potrebami, Osnovna šola A. T. Linharta Radovljica Eva Gašperlin: Vloga proste igre v mladosti – ena igra na dan odžene težave stran, Gimnazija Kranj Tanja Prezelj: Priprava in izvedba ekskurzije za gibalno ovirane dijake, Center za izobraževanje, rehabilitacijo in usposabljanje Kamnik Neža Pirih: Karierno načrtovanje in vodenje v nižjem poklicnem izobraževanju, Biotehniški center Naklo – Srednja šola Damjana Šmid: Vloga svetovalnega delavca pri vključevanju učencev tujcev, Osnovna šola Cvetka Golarja Špela Mesec: Disleksija in tuji jeziki, Osnovna šola Škofja Loka - Mesto Peter Krebelj: Imam posebne potrebe, a vseeno zmorem več, Srednja šola tehniških strok Šiška Maša Pikl: Moč dotika v šolskem sistemu, Osnovna šola Gradec
|
Program mednarodne konference 4. festivala KO UČIM, GRADIM, Biotehniški center Naklo – Srednja šola | |
Predstavitve referatov po sekcijah (2. del): 14.00–16.30 | |
Izvedba programov v okviru izbirnih predmetov, interesnih dejavnosti oziroma obveznih izbirnih vsebin |
skupina P: 1. nadstropje, učilnica št. 10, moderatorka: Lea Avguštin Regina Zavec: Sonce v domu, Osnovna šola Horjul Jana Šturm: Učna gozdna pot Srjanski hrib, Osnovna šola Šenčur Vesna Lavrinc: Naravoslovne dejavnosti, Gimnazija Celje - Center Nataša Zaletelj: Kako učencem priljubiti ples?, Osnovna šola Naklo Mojca Kumer: Prometna vzgoja in kolesarski izpit v osnovni šoli, Osnovna šola Solkan Maja Lenart: Interesna dejavnost »mladi bolničar« – otrok kot izvajalec prve pomoči, Osnovna šola Gradec Gloria Šepec: Prostovoljno delo dijakov v bolnišnici – primer dobre prakse v Sloveniji, Šolski center Novo mesto, Srednja zdravstvena in kemijska šola Novo mesto Tina Mulec: Dobro zate – dobro zame (Dvig socialnega in kulturnega kapitala dijakov Gimnazije Jesenice), Gimnazija Jesenice Monika Sadar: Interesna dejavnost za dvig duševne zdravstvene pismenosti v srednjih šolah, Šolski center Novo mesto, Srednja zdravstvena in kemijska šola Novo mesto Mirica Založnik Simončič: Raziskovanje okolja in okoljska vzgoja v domačem okolju, Osnovna šola Horjul Bernardka Bernard: 20 let sodelovanja, Osnovna šola prof. dr. Josipa Plemlja Bled
|
Delo z nadarjenimi
|
skupina R: 1. nadstropje, učilnica št. 15, moderatorka: dr. Michaela Zavašnik Arčnik
Viktorija Alagić in Željka Jambrović: Rad s darovitim učenicima u zanimanju cvjećar u Poljoprivrednoj i veterinarskoj školi Osijek iz Hrvatske, Poljoprivredna i veterinarska škola Osijek, Hrvaška Ivan Dović: Nov družbeni red – delo z nadarjenimi učenci, Osnovna šola Brinje Grosuplje Mateja Potočnik Poljanšek: Aktivnosti za nadarjene, Osnovna šola Šenčur Bernarda Lenaršič: Pomen ustvarjalnega pisanja kot obvezne izbirne vsebine, Gimnazija Kranj Stanka Stružnik: Z vlakom v neznano, Osnovna šola Vodice Mateja Škorja: Delo z glasbeno nadarjenimi učenci in pot do prve avtorske skladbe, Osnovna šola Primoža Trubarja Laško mag. Miha Vrčko: Uporaba sodobnih tehnologij v šolskem prostoru, Osnovna šola n. h. Maksa Pečarja |
Knjižnica kot učno okolje in razvijanje bralno-jezikovne kulture
|
skupina S: 1. nadstropje, učilnica št. 16, moderatorka: dr. Nina Modrijan
Monika Celar: Razvijanje predbralne pismenosti v predšolskem obdobju, Vrtec Tržič Leopoldina Poli Hočevar Eve: Spodbujanje branja na razredni stopnji (PYP) Mednarodnega IBO-oddelka Osnovne šole Danile Kumar, Osnovna šola Danile Kumar, Mednarodni oddelek Tjaša Sajovic: Poslušam, berem in se igram, Osnovna šola Franceta Prešerna Kranj Jana Klavora: »Moja prva knjiga« in literarni večer, Osnovna šola Solkan Jolanda Bikić: Bralna značka kot motivacijsko sredstvo za izboljšanje branja, Osnovna šola Kungota Jelica Primožič: Vloga knjižničarja pri motiviranju branja, Osnovna šola Ljudski vrt Ptuj Martina Kozorog Kenda: Bolezni, povezane s prehrano: delo s priročniki pri medpredmetnem povezovanju v šolski knjižnici, Osnovna šola Simona Dušana Muniha Most na Soči Darja Roškar: Vpletenost knjižnice v vzgojno-izobraževalne izzive, Osnovna šola Danile Kumar Milena Zelko: Obisk umetnika iz sveta literature, glasbe in filma, Gimnazija Murska Sobota Miran Štempihar: Kako izbrati domače branje v srednjem strokovnem izobraževanju?, Srednja šola Jesenice |
Program mednarodne konference 4. festivala KO UČIM, GRADIM, Biotehniški center Naklo – Srednja šola | |
Predstavitve referatov po sekcijah (2. del): 14.00–16.30 | |
Izmenjave dijakov in mednarodna sodelovanja
|
skupina G: 1. nadstropje, učilnica št. 14, moderatorka: Monika Rant
Jana Hafner: Svet v naših rokah – projekt mednarodne mobilnosti, Srednja vzgojiteljska šola in gimnazija Ljubljana Jana Koritnik: Mednarodna izmenjava z Nemčijo in spodbujanje podjetnosti med gimnazijci, Biotehniški center Naklo – Srednja šola Martina Kramarič: Dopolnitev obstoječega programa hortikulturni tehnik z modulom vertikalne ozelenitve, Biotehniški center Naklo PBN Howard Lee: Cooperation in Vertical Plant Life international project and incorporation of the project results at Hadlow College, Hadlow College, Velika Britanija PBN Sjouke Bouius: Innovative educational module in the field of living walls developed through international cooperation, Terra MBO, Groningen, Nizozemska Maja Tolo: Mednarodno sodelovanje predstavlja izziv ter zagotavlja profesionalno in osebno rast, Osnovna šola A. T. Linharta Radovljica Zorica Kozelj: Razvijanje medkulturne kompetence, Osnovna šola Cvetka Golarja Bernarda Božnar: Vseživljenjsko izobraževanje učiteljev v programu Erasmus+, Biotehniški center Naklo – Srednja šola Saša Bogataj Suljanović: Uporaba metod umetnosti gostiteljstva oziroma metod participativnega vodenja in drugih delavnic na mednarodnem strokovnem srečanju evropskih gimnazij, Gimnazija Škofja Loka Petra Alič: Osebnostna rast dijakov zdravstvene usmeritve na mednarodni izmenjavi v Španiji, Srednja šola Jesenice Monika Rant: Novo učno okolje v mednarodnem prostoru kot oblika vzgoje in izobraževanja za življenje, Biotehniški center Naklo – Srednja šola |
Inovativni pristopi k poučevanju |
skupina H: 1. nadstropje, učilnica št. 11, moderator: Peter Ribič Matevž Bolta: Praktikum, Osnovna šola Alojzija Šuštarja Klavdija Klinar: Gozdni dan – pouk v naravi, Osnovna šola Toneta Čufarja Jesenice Nataša Mrak: V iskanju prave smeri se učiš (pre)živeti – orientacija v prostoru, Osnovna šola dr. Janeza Mencingerja Bohinjska Bistrica Zvonka Ziherl: Razvijanje iniciativnosti in podjetnosti v 5. razredu, Osnovna šola Louisa Adamiča Grosuplje Peter Kurnik: Podjetništvo v praksi, Šolski center Škofja Loka, Srednja šola za lesarstvo Betka Mahnič: Je asistent pri pouku angleškega jezika izziv ali Denis Pokora?, Osnovna šola Škofja Loka - Mesto Darja Ravnihar: Učinkovito skupinsko delo v razredu, Biotehniški center Naklo – Srednja šola Miha Povšič in Lea Janežič: Vpliv kofeina na rast Phaseolus vulgaris, Srednja šola Jesenice, Srednja poklicna in strokovna šola Bežigrad Tadeja Polajnar: Izkušnja projektnega dela z dijaki, Biotehniški center Naklo – Srednja šola Katja Sodnik: Gibanje v podporo učenju, Osnovna šola Davorina Jenka Cerklje na Gorenjskem
skupina I: 1. nadstropje, učilnica št. 12, moderatorka: Meta Vovk
Anita Omejec: Izkustveno učenje pri predmetu umetnostna zgodovina s primerom dobre prakse, Gimnazija Kranj PBN Maria Teresa Gallo: Associazione Scienza under 18 Isontina, Fogliano-Redipuglia (Gorizia), Italija Andrej Svete: Aktualizacija poučevanja evropskih vsebin v srednjih tehniških programih pri sociologiji, Srednja šola tehniških strok Šiška Andreja Lampič: Vseživljenjsko učenje in priprava na splošno maturo, Šolski center Škofja Loka, Srednja šola za strojništvo mag. Jurij Železnik: Izdelava podatkovne baze za izposojo knjig v šolski knjižnici, Gimnazija Bežigrad Danica Centrih: Naravoslovne urice, Gimnazija Celje - Center Slavka Žmaucar: Učna ura matematike – primer »naravnega zakona« in matematična analiza, Gimnazija Šentvid Petra Žibert: Ko dijak predaja znanje, Šolski center Novo mesto, Srednja zdravstvena in kemijska šola mag. Polonca Volavšek: Didaktične igre pri pouku angleščine, Osnovna šola Planina pri Sevnici Vanja Majcen: Uporaba IKT pri pouku v 1. triadi, Osnovna šola Ljudski vrt Ptuj, podružnica Grajena |