Oglejte si primer dobre prakse uporabe šolskega vrta kot didaktičnega pripomočka za izobraževanje srednješolcev.
Od 16. 10 do 23. 10. 2012 smo na Biotehniškem centru Naklo izvajali raziskavo z naslovom »Uporaba šolskega vrta kot didaktičnega pripomočka za izobraževanje srednješolcev«, ki je potekala ob ribniku na šolskem vrtu.
Primarni namen te raziskave je bil primerjati razlike v kakovosti, količini in trajnosti znanja, pridobljenega v učilnici in na šolskem vrtu.
Vabimo vas, da si ogledate izvedbo raziskave, ki jo bomo prikazali kot primer dobre prakse uporabe šolskih vrtov v didaktične namene.
Osnovne informacije o raziskavi
Izvajalec: Biotehniški center Naklo
Izvajanje raziskave: 16.10. do 23. 10. 2012
Število dijakov, vključenih v raziskavo: 478 dijakov (20 oddelkov)
Vključeni izobraževalni programi: biotehniška gimnazija (8 oddelkov) in programi srednjega strokovnega izobraževanja:
kmetijsko-podjetniški tehnik (3 oddelki), naravovarstveni tehnik (4 oddelki), hortikulturni tehnik (3 oddelki), živilsko-prehranski tehnik (2 oddelka)
Avtorji vsebinske priprave in izvajalci: učitelji biologije Biotehniškega centra Naklo