RAZPIS
Projekt mobilnosti šolskega osebja: CoReFuture - Kompetentnost - ključni dejavnik prihodnjega delovanja šolskega osebja
Obdobje izvajanja projekta: 1.9.2019 - 31.8.2021
Namen in glavni cilji projekta:
Namen projekta je načrtno izobraževanje in usposabljanje šolskega osebja v strukturiranih tečajih v tujini za pridobivanje ključnih in poklicnih kompetenc. Namen je tudi vzpostavljanje stikov s tujimi učitelji in strokovnjaki na področju izobraževanja, spoznavanje različnih organizacij, njihovega načina dela in tujih sistemov izobraževanja ter izmenjava znanja, dobrih praks in izkušenj s posamezniki in z organizacijami po Evropi.
Cilji projekta:
- Pridobivanje ključnih kompetenc šolskega osebja
- Izboljšanje kompetenc poučevanja (učne metode, tehnike, stili poučevanja…)
- Izobraževanje s področja dela z osebami s posebnimi potrebami
- Izboljšanje kompetenc vodenja, upravljanja, odločanja, organizacije dela in časa;
- Izboljšanje kompetenc komunikacije in timskega dela;
- Pridobivanje kompetenc obvladovanja stresa in konfliktov.
Rezultati projekta:
Ključni rezultati: Izvedba 5 mobilnosti v tujini v strukturiranih tečajih z namenom strokovnega usposabljanja učiteljev in drugih zaposlenih na BC Naklo, za pridobitev dodatnih znanj in veščin, ki jih bodo uporabljali pri svojem delu in nadaljnjem sodelovanju na mednarodnih projektih.
Koordinatorica:
Martina Kramarič
martina.kramaric@bc-naklo.si
+386 (0)4 277 21 21
Italija - Verona
Avtor Martina Kramarič
Možnost izobraževanja v tujini vedno omogoča, poleg pridobivanja novega znanja, širjenje lastne socialne mreže, preživljanje časa in izmenjava izkušenj s kolegi iz drugih držav. V Veroni sem bila udeleženka tečaja uporabe digitalnih orodij v izobraževanju, ki so danes nepogrešljivi del pedagoške prakse. Tokrat me je popolnoma navdušilo mesto Verona za katero je značilen beneški in rimski pridih ob sprehodu po tlakovanih ulicah in krasno arhitekturo. Verona je najbolj znana po romantični zgodbi Romeo in Julija (William Shakespeare) in rimski areni na največjem osrednjem trgu Piazza Bra. V notranjosti arene se poleti odvija operni festival svetovno znanih oper. Ogledala sem si odlično opero Carmen, katera je imela poseben čar, kjer se sodobni čas povezuje s preteklostjo prostora. Bregovi reke Adiže zaokrožujejo mesto pravokotnih in slikovitih ulic z prijetnimi gostilnicami, slaščičarnami, stojnicami in trgovinami.
Nizozemska - Amsterdam
Avtor Urška Kleč
Prvi dan je bilo namenjeno potovanju v Amsterdam prek Varšave. V večernih urah sem prispela v hotel in se podala po bližnjih ulicah. Skozi teden sem se udeležila 5-dnevnega strukturiranega tečaja Učiteljeva vloga v procesu aktivnega učenja. Tečaja se je udeležilo 12 udeleženk iz Italije, Srbije, Madžarske in Slovenije. V prvem dnevu tečaja smo udeleženke predstavile šolske sisteme v državah, iz katerih prihajamo. Poleg tega smo se preko ankete opredelile med 4 možnimi tipi poučevanja: hierarhični, demokratični, povezovalni in individualni. Ogledala sem si Amsterdam iz ladjice, ki vozi po kanalih. Ladijski vodič je opisoval Amsterdam in njegove kanale v 17. in 18. stoletju, ko je bilo pristanišče Amsterdam stičišče mednarodnih trgovskih poti. Ogledala sem si tudi park Vondelpark, ki se razprostira na 70 hektarih in predstavlja mesto sprostitve za mnoge prebivalce Amsterdama. Obiskala sem mesto Haarlem, ki leži 20 km od Amsterdama. V njem sem si ogledala staro mestno jedro (Grote Markt), ostanek mestnih vrat - Amsterdamse Poort ter mlin na veter De Adriaan. Ekskurzija je bila povezana s projektnim učenjem, kjer smo se učili tudi na terenu. Naša skupina je izbrala tematiko Alberta Heijna, ki je ustanovitelj verige supermarketov na Nizozemskem. Svojo prvo trgovino je imel v svoji rodni vasi Zaanse Schans, ki jo je podedoval od očeta.